Új jelszó kérése
Szűrés
DESIGN, MESEFIGURA
Elérhetőségünk

e-mail: info@officetrade.hu

Vevőszolgálat:

hétköznap 8-16 óráig

+36-20/283-2293

Nagykereskedelem, beszerzés, marketing:

+36-70/452-6712

Rólunk írták
Tanszercsomagok

Blog

Fogyasztóbarát weboldal

Ország Boltja 2016

Hírlevél
Facebook

Lájkold Facebook oldalunkat, hogy időben értesülj akcióinkról, nyereményjátékainkról!

Átvételi pontok

Fizetési megoldás
Tanúsítvány
SSL Certificate
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
Google fordító
A fordítást a Google Translate végzi. Az esetleges fordítási hibákért nem vállalunk felelősséget!

Gyakori kérdések és válaszok

GYAKORI KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

 

Az alábbiakban a leggyakrabban előforduló kérdéseket és az arra adott válaszokat soroljuk fel.

Az információk és a rólunk menüpont alatt rengeteg adatot megtalál, de ha segítségre van szükségük, nyugodtan írjanak e-mail címünkre (info@officetrade.hu) vagy hívjanak mobil elérhetőségünkön (70/452-6712).

Kellemes vásárlást kívánunk!

 

Kérdés: Készleten vannak-e a webáruházban lévő termékek?

Válasz: Minden, a webáruházban megtalálható és kosárba rakható termékünk készleten van (minimum 1 db van belőle).

Amennyiben többet szeretnének a kosárba helyezni az elérhető mennyiségnél, ebben az esetben hibaüzenet jelenik meg: "A termékből kevesebb került kosárba / A termék nincs raktáron". Ilyenkor kevesebb került a kosárba az ön által kívánt mennyiségnél. A kosárban ellenőrizheti, hogy ténylegesen hány darab van a kosarában.

Ahol egy adott terméknél legördülő listában választható a termék mintája vagy a színe (pl. Animal Planet gumi mappa: cica vagy kutya), nem biztos, hogy a kiválasztott színt ill. mintát tudjuk küldeni, mert a rendszerben egy cikkszámon szerepelnek a termékek, nem tudjuk mintánként vezetni a készletnyilvántartást.

 

Kérdés: Mikor kapom meg a megrendelt termékeket?

Válasz: A csomagokat munkanapokon délután adjuk át a futárszolgálatnak. A futárszolgálat az átvételt követő munkanapon kézbesíti a csomagot. Általában a munkanapokon, déli 12 óráig leadott rendeléseket még aznap átadjuk a futárnak, így a következő munkanapon már át is veheti a csomagot.

E-mail értesítéseket küldünk a rendelés összekészítéséről és a csomag futárnak történő átadásáról is.

 

Kérdés: Hogyan tudom kifizetni a megrendelt termékeket?

Válasz: Többféle lehetőség van a megrendelés kifizetésére.

Kifizetheti a csomagot átvételkor, illetve fizethet bankkártyával is az OTP Simple megbízható rendszere segítségével. Az utánvétes fizetés kezelési költsége a csomagküldés díján felül 100 Ft.

 

Kérdés: Utalványt elfogadunk-e?

Válasz: Mivel minden esetben futárral küldjük a csomagot, ezért sajnos nem tudunk utalványt elfogadni.

 

Kérdés: Mennyibe kerül a csomagküldés?

Válasz: A csomagküldés díja a megrendelés végösszegétől függ. A pontos összegekről az információk menüpont alatt tájékozódhat.

 

Kérdés: Kell-e regisztrálni a vásárláshoz?

Válasz: A regisztráció nem szükséges a vásárláshoz, de ajánlott, hisz regisztráció esetén bármikor beléphet a webáruházba, hogy ellenőrizze megrendelésének állapotát, ill. pontgyűjtésre is lehetősége van. De ha nem kíván regisztrálni, akkor csak a kiszállításhoz szükséges alapvető információkat kell kitölteni a rendelés végelegesítéséhez.

 

Kérdés: Viszonteladóként szeretnék regisztrálni. Mi a teendő?

Válasz: Ugyanúgy kell regisztrálni, mintha kiskereskedelmi vásárló lenne. Az alapadatokra van szükség: szállítási és számlázási címre és az elérhetőségekre. Jelezzék nekünk telefonon vagy e-mailben, hogy viszonteladók (hol, milyen módon értékesítik tovább a termékeket) és mi beállítjuk önöknek a viszonteladói árat. Amint ez megtörtént, e-mailben értesítést kapnak erről.

Webáruház készítés
Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint.